Obchod Hračiek

Reklamácie

Reklamačné oddelenie:

TOMTOYS LIMITED organizačná zložka

Korunní 1039

251 68 Kamenice

Česká republika

 

Mail: info@obchodhracek.cz

Tel.: +420 731 690 308

 

1/ Poškodený tovar prepravou

Ak zásielka javí viditeľné poškodenia, prosíme, nepreberajte zásielku alebo ju otvorte priamo pred kuriérom a spíšte s ním protokol o poškodení.

Ak bol obal nepoškodený, ale tovar vnútri bol poškodený prepravou, tak nás neváhajte ihneď kontaktovať na reklamačné oddelenie. Odporúčame všetky reklamácie hlásiť písomne ​​a do prílohy vložiť príslušnú fotodokumentáciu. Reklamáciu je potrebné uplatniť najneskôr do 3 dní po dni doručenia tovaru u prepravnej spoločnosti. Z tohto dôvodu odporúčame reklamáciu nahlásiť našej firme na reklamačné oddelenie najneskôr do 3 dní odo dňa doručenia.

 

 

2/ Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Reklamáciu oznámte ihneď na reklamačné oddelenie (odporúčame písomne​​), vždy je potrebné uviesť popis závady a číslo daňového dokladu, na ktorý bol tovar zakúpený.

Predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie o prijatí reklamácie, ktoré bude kupujúcemu zaslané na jeho email, ktorý uviedol v objednávke alebo z ktorého písomne ​​oznamoval reklamáciu tovaru

K reklamovanému tovaru je potrebné uviesť popis vady výrobku a akým spôsobom sa prejavuje. Ďalej je potrebné uviesť číslo daňového dokladu - faktúry, na základe ktorého kupujúci tovar od predávajúceho zakúpil.

 

Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je u fyzických osôb 30 dní. Reklamačná lehota začína plynúť odo dňa nasledujúceho od uplatnenia reklamácie. U právnických osôb nie je určená zákonná lehota, ale spoločnosť TOMTOYS LIMITED organizačná zložka sa snaží dodržiavať rovnakú lehotu ako je určené pri reklamácií fyzických osôb. Zákonom stanovenú lehotu možno vo výnimočných situáciách predĺžiť na základe dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, a to až na 60 dní.

 

Reklamovaný tovar zašle kupujúci na reklamačné oddelenie TOMTOYS LIMITED organizační složka. Jeho adresa je uvedená vždy na faktúre alebo v nákupnom poriadku na www.obchodhraciek.sk.

Primerané náklady na dopravu budú kupujúcemu vyplatené v prípade, že reklamácia bude uznaná a bude kupujúcim doložený pokladničný blok za poštovné atď na adresu: info@obchodhracek.cz.

Nemožno reklamovať darčeky pripojené k objednávke alebo k položke.

 

Obchod Hračiek
Doručenie do dvoch dní, kdekoľvek na SR
Obchod Hračiek
Radi Vám odpovieme na Vaše dotazy
Obchod Hračiek
S nami ušetríte
Obchod Hračiek
Obchod Hračiek
Prihlásenie zákazníka
E-Mail
Heslo

Zabudnuté heslo: [ Získate tu ]

potvrdenie